ПИЛАТЕС С ЖЕНИ

Ако надникнете в един час по пилатес, бихте могли да си помислите: „ Хей, това са някакви засукани коремни преси.“ или пък- „Изглежда забавно, точно това ми трябва!“ И всички тези мисли ще бъдат верни. Методът „Пилатес“ наподобява йога, той е пълен с противоречия, защото е съвсем рутинен, но въпреки това ефирен, едновременно сложен и прост. Пилатес разглежда тялото като едно цяло, не изолира група мускули и не работи само върху опредена област, както е характерно за фитнес системите. Целта е постигане на равновесие, подобряване на кръвообращението, облекчаване от стреса, повишаване на издръжливостта. Системата от упражнения за разтягане и за сила е разработена преди повече от деветдесет години от германеца Джоузеф Пилатес, който бил обсебен от мисълта да възстанови здравето и тялото си. Неговата лична история е достатъчно убедителна, за да ви накара да посетите поне един клас по пилатес. С хлътнал гръден кош и страдащ от астма, той с течение на времето успял да превъзмогне слабостта си и станал отличен гимнастик, скиор, водолаз, йоги и боксьор. С помощта на ПИЛАТЕС, Джо успял да поддържа върхова физическа форма дори на седемдесетгодишна възраст. Докато бил в английски концентрационен лагер по време на Първата световна война, той помагал чрез своята система от упражнения на ранените войници да се възстановят от травмите, дори докато лежат по гръб. Реално Пилатес е взаимствал от йога, балетни танци и гимнастика.

Пилатес- класовете ви дават:

  • ПРЕОБРАЗЯВАНЕ НА ТЯЛОТО тонизиране и издължаване на мускулите, плосък корем, стегнато седалище, подобряване на стойката, рехабилитиран гърб, колене, таз, по- стройна фигура;
  • БЪРЗА ПОМОЩ при травми от постоянно натоварване дава гъвкавост, равновесие, подобрява се цялостното усещане за контрол и сила на тялото;
  • ЩЕ ИЗБЕГНЕТЕ СКУКАТА ВЪВ ФИТНЕС ЗАЛАТА няма да са ви нужни сложни уреди и екипировка, а ще работите само с една постелка и собственото ви тял.;
  • ПИЛАТЕС е изключително ценен ЗА ВСИЧКИ СПОРТИСТИ с цел превенция и терапия на травми;

След 5- годишна лична практика като ученик, Жени придобива смелостта да мине от другата страна на процеса в залата и вече е инструктор по йога и пилатес. За нея йога е защитено място, където можем да останем с чувствата си и да се погрижим за себе си, обръщайки внимание единствено на онова, което се случва вътре в нас. Благодарение на майка си, която е дългогодишен преподавател по спортни занимания, красивата брюнетка започнала да практикува и пилатес. Това е система от упражнения, които щадят тялото и в същото време изграждат силна мускулатура. В „Чакра“ Жени преподава Пилатес. Нейното вдъхновение са ползите, които практиките предоставят на човек. Основният принцип, който тя следва е проява на внимателно отношение към самите нас. Целта на заниманията е да направим телата си по-силни, здрави, да успокоим съзнанието си и да повдигнем настроението. Практиките по Пилатес с Жени са абсолютно подходящи за начинаещи.