Колаген или митове за истинското, фалшивото и абсурдното

Светът на козметиката е този, който съчетава науката с мистиката, фармацията с магията на добре направената марка. Ето защо е лесно да разпространявате дезинформация и да обещавате магия без резултат. Колагенът, един от основните компоненти в човешкото тяло и един от предпочитаните компоненти в дермофармацията, е жертва на този облак дим, който обгражда индустрията. Ние се заехме да повдигнем завесата и да разберем кое е вярно и кое не.

Обсъждайки и комуникирайки с Габриела дел Фуейор – мексиканка, с която добре се познаваме и е химик, фармакобиолог и диетолог, специализиран в козметиката и дермофармацията, и ако това въведение не беше достатъчно, тя също е говорител на мексиканска компания за добавки за здраве и уелнес с хидролизиран колаген като основна съставка, унищожете някои от митовете, които обграждат употребата на колаген, от кога той трябва да се използва до това дали е вярно, че ви прави дебели или не.

Но преди да започнем да разкриваме някои от най-важните въпроси, които обграждат колагена, трябва да чуем от гласа на експерт какво всъщност е колагенът: „Колагенът е най-разпространеният протеин в тялото, той присъства в кожата, кости, мускули, изключително важен и за ставите, кръвоносни съдове и именно молекулата функционира като опора на тялото. Нашето тяло произвежда колаген чрез нашата диета. Когато навършим 40, произвеждаме половината колаген, който сме произвели на 20.
За да определи балансирана диета, залагаме на модела от Харвард, където половината е пълна с плодове и зеленчуци, една четвърт има пълнозърнести храни, а другите здравословни протеини. Колагенът се намира в протеините. Добри източници на колаген са месото, яйцата, рибата, пилешките и телешките бульони, които имат висока концентрация на колаген.

„Колагенът на прах е най-удобният за консумация, защото можете да го поставите в смути, малко вода, в чая или кафето си, защото за да консумирате препоръчителната дневна доза, която е 15gr, ще трябва да вземете много капсули или таблетки, тъй като те имат между 500 mg и 1 gr ‘.

Всеки 15gr колаген има 98 килокалории. Затлъстяваме, когато глобалният набор от дневната диета надвишава препоръчаните килокалории за нашето тегло и ръст: „Не ми харесва, че хората се фокусират толкова много върху килокалориите, а върху количествата. Ако имате небалансирана диета, при която ядете хамбургери през цялото време и освен това консумирате колаген, вероятно ще наддадете на тегло, но това няма да е вина на колагена.

С какви други добавки трябва да комбинираме консумацията на колаген, ако искаме супер мощна и подмладяваща формула?
Ако го комбинираме с витамин С и К, това е бомбата, защото витамин С също помага на тялото да произвежда колаген и е много полезен за здравето. И ако вече искаме да подобрим външния вид на ноктите и косата, научни изследвания показват, че биотинът помага много и с хиалуронова киселина давате на кожата си козметично хранително вещество. Съчетавате това с добра диета, добра грижа, постоянно! И ще помогнете на кожата ви да изглежда много по-добре.

Оставете Коментар